Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 20:34 - Още едно есе по литература за в училище :)
Автор: bizzzy Категория: Хоби   
Прочетен: 1516 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2007 18:27


РЕАЛИЗАЦИЯТА МИ В БЪЛГАРИЯ

 

 

   Какво е реализацията? Какво значи да си успял човек? Може би трябва първо да си отговоря на тези въпроси, за да мога да предценя дали има шанс да се реализирам.

 

   Мисля, че всеки един човек разбира това понятие- „реализация”- по различен начин и то е строго индивидуално за всеки. За себе си лично смятам, че в момента се намирам в подножието на високата пирамида, на чийто връх е поставена „кралската корона” с надпис „Реализиран човек” и ми остава още страшно много до върха...

 

   За мен реализация означава да съм постигнала всичко онова, което искам. Питате се какво искам ли? Ще Ви кажа как си представям себе си след 10- 15 години:

Напълно самостоятелна, вече зряла жена, живееща отделно от своите родители. Собственик на хубава еднофамилна спретната къща, изградена изцяло по мой собствен вкус. Собственик на компания, занимаваща се с вътрешно обзавеждане и интериорен дизайн и собственик на кафене с името “THE BITCH”. Жена, съпруга и най- вече добра майка, щастлива със съпруга си и двете си деца.

 

   Това е, което искам от живота; това е, което ако имам, бих могла да кажа за себе си, че съм успял човек.

 

   Но никъде не прочетохте досега името България нали? Това е така, защото не съм много сигурна, че тук бих могла да успея да сбъдна мечтите си. А искам, наистина бих искала да остана тук, да направя всичко това тук- в България. Жалко е, че негативното ми отношение към родината ми е в пъти по- голямо отколкото позитивното. Но още по- жалко е, че млад човек като мен не вижда никакво развитие и не вижда нещо, което би могло да го задържи тук. Единственото, което ежедневно ми се „набива” в очите е колко по- лош и по- лош става живота. Поради тези причини смятам, че реализацията ми в България е невъзможна.

 

   Не казвам, че другаде ще ми бъде по- лесно,а напротив- дори съм на мнение, че би ми било сто пъти по- трудно ! И въпреки всичко, аз имам силата и волята да приема това предизвикателство, защото знам, че извън това място труда ми ще бъде комплексно и обективно оценен, ще получавам толкова, колкото съм дала и толкова, колкото заслужавам.

 

   Жалко е също и това, че в България, ако не упражняваш нечист бизнес едва намираш начин да оцелееш. Жалко е, но е факт и затова бих перефразирала заглавието на „Реализацията ми навсякъде другаде, но не и в България”...

 

 

                                   Калина Петрова №12, ХII п клас



Тагове:   училище,   още,   литература,   Есе,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kalinka-malinka
29.05.2007 14:31
kali....toq sait deto sis si go napravila e malko sku4en sliji mu ne6to po zabavno de....da stane po interesen
цитирай
2. bizzzy - 10x
29.05.2007 17:25
mersi za saveta:) po- natam kato imam poveche vreme shte se postaraq... a ti koi si?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bizzzy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 91500
Постинги: 34
Коментари: 86
Гласове: 339
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930